all i ever wanted was to see you smiling

woho! idag fick jag hem mina bilder jag beställde från fujidirekt.se häromdagen. en massa bebisbilder och en del från när vi var i stegeborg och åmål i somras. imorgon ska jag hämta sista paketet med musmattan och en förstoring också, himla bra det här med papperskopior tycker jag, speciellt när jag äntligen köpt album att sätta dom i nu. så himla mysigt att sitta och kika i en mörk höstkväll och tänka tillbaks ett par år eller fem.

har också jobbat fem timmar idag, sen varit med hanna till tandläkaren som hon klarade helt galant och jag har till och med min hand kvar! det gick över förväntan och jag är himla stolt över henne! efter det tog jag svängen på stan, köpte hem 6 par trosor, 7 par strumpor, nagellack och face-scrub. bara nödvändigheter och jag är rätt så nöjd över mig själv att jag inte kom hem med något annat (onödigt). det får bli nästa månad då vi åker till ullared med jobbet.

nu ska jag sätta mig på cykeln istället för den där långpromenaden jag pratade om igår, det blåser så äckligt ute och det börjar redan bli mörkt, så jag spar på den tills imorgon då jag kommer vara hemma vid 15-tiden.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0