scandic kickoff





en underbar kväll hade vi, scandicgänget. mitt guldgäng! jag tycker så mycket om varenda en och det kunde inte bli bättre. förfest på scandic norrköping city med hanna, nora, AK, sussie och tezz, pizza på pappa grappa tillsammans med resten av gänget, sen blev det bowling för andra gången i mitt liv och jag fick till och med en strike. kvällen avslutades med dans på harrys där jag och hanna dansade sönder våra ben och inte orkade ta oss till hotellet till fots utan tog taxi och somnade gott i en 90 säng. jag hade inte älskat mitt jobb om det inte hade varit för alla underbara människor som jag får spendera vardagarna med. det är få människor som förstår mig, men dom gör det och jag är bara så glad att ha dom i mitt liv. tack!


Postat av: Tezz

Tack själv älskade, underbara Dess! <3 <3 <3

2010-11-10 @ 23:27:56



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0