tisdag 18 maj

med en vecka kvar till lön och jag längtar till helgen något galet mycket. jobbet går långsamt varje dag, hade det inte varit för kirsi så hade jag tappat lusten helt. hon vet precis hur det känns. jag är trött, så trött och vi får inte sova här hemma. grannen mitt över vaknar vid fem varje morgon tillsammans med sin skrikande unge och dom går aldrig iväg. där ligger vi i dryga timmen och gör allt för att få sova färdigt. och så måste vi ändå gå upp halvt döda båda två vid 06:10. men det gör ingenting, för snart är det helg igen. på fredag sätter vi gps:en på allégatan 3, borås och kör. vi tar ett stopp på nån maxrestaurang eller sibylla och äter goda hamburgare, sen bor vi på scandic och på lördag ska vi äta världens godaste hotellfrukost, kan ni förstå att jag längtar? sen blir det träff med resten av gänget, lite bagageloppis och så korvgrillning innan det är dags att åka hem igen. jag älskar roadtrips!

efter jobbet idag träffade jag världens sötaste madde. det slog mig idag att vi inte setts sen förra sommaren, det är helt sjukt. tiden går så himla fort och jag hinner inte med. det måste bli ändring på det, nu bor vi mycket närmare varandra och kan ses oftare. jag har saknat henne väldigt mycket.

förra året innan vi drog iväg till palace


nu börjar mentalist och älskling väntar i soffan. vid den här tiden imorgon har halva veckan redan gått och då är fredag snart här igen.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0