söndag 16 maj


dinner for this day.
do you like it? -yees.
otherwise -off with your head!

alice i underlandet ja, det var en väldigt trevlig film det. vi såg den sent igår kväll och vi var väl mottagliga för detta speciella och unika sätt att sätta ihop en film på. jag har bara läst boken innan och den var väl inte riktigt överensstämmande, men den var bra. sådär lagom bra och det är en film man bara ska ha sett. även om jag hade velat se den i 3D på bio. sen blev det en thriller, paranormal activity heter den och vi hade fått rekomendationer från bror och evelina om den. dom tyckte den var riktigt läskig och väldigt värd att se. jag hade väldigt höga förväntningar kan jag lova och jag blev mäkta besviken. jag längtar verkligen efter en riktigt läskig skräckis som man blir rädd för. men den här var inte alls som jag hade hoppats, den var nästan tråkig faktiskt. till och med johan, som aldrig vill kolla skräckis för att han är en chicken, tyckte den var lam. men så är det, vi har sett alldeles för mycket film tror jag.

nu stundar det för reprisen av DH och till det kanske en bit glass. sen bär det av till farmor för lite fika där resten av familjen är och bastar. sen blir det hemåt igen till en film och lite godis. fler helger som denna vill jag ha!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0