onsdag 12 maj

 
och jag längtar till lördag och efter godis. två dagar kvar och en dag kvar att jobba. det blir ledigt på fredag istället för imorgon som för dom flesta andra, men det gör mig ingenting. fredag, lördag, söndag är ju liksom det optimala. så imorgon slutar jag vid halv fem, då kommer mamma och hämtar mig till bastun och sen kommer älskling och hämtar mig från bastun då vi ska åka och helghandla.

på fredagen ska jag hålla mig till min diet trots att det är ledigt. om det nu inte är så att jag lyckats gå ner 1,3 kilo tills dess vilket jag betvivlar, men man vet ju aldrig. har jag inte det så kör jag på som om det vore vardag och äter bananer och promenerar. jag ska efter frukost till mamma då och köra viiva genom tvätt och borstning, sen ska jag träffa tess för en promenad med hundarna.

på lördag vill älskling att vi åker nånstans och fikar eller äter glass, jag funderar på abborreberg men jag vet inte. kirsi sa att det fanns något utanför finspång man kunde åka till som var fint också. jag hoppas på bra väder iallafall, annars blir det ju tokigt. nånstans ska vi åka iallafall och så har jag röstat för pizza till middag.

på söndag är det bastu igen, men jag vet inte om det blir nåt för mig. det är ju repris av DH under just den tiden och förra avsnittet var ju faktiskt ganska spännande. men det spörs.

i söndags skickade vi in några hundra bilder från våra sex år tillsammans på framkallning och igår kom dom, det är allt nåt speciellt med att hålla i ett riktigt foto. så nu blir det bara att shoppa ett par album att stoppa in dom i så ska det fylla upp bokhyllan inom kort.

dags för efterlyst nu, sen blir det tidig sängläggning då jag ska upp redan vid sju för en morgonpromenad innan det bär av till jobbet igen.


Postat av: Emelie

abborreberg är jättefint, eller varför inte åka till sörping. hur mysigt som helst =)

firar ni 6årsdag nu?

2010-05-13 @ 12:09:01
URL: http://pancaakes.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0