fredag 28 maj

i'm a blonde fucking circus freak

idag är det äntligen fredag igen, men jag ser inte fram emot imorgon. vägning och mätning är det som gäller, men jag känner mig som en riktig tjockis, jag vet inte varför. jag har tränat och ätit banan och kört på som vanligt, men jag har känslan av att jag inte riktigt kommit så långt som jag vill. men jag ger mig ändå inte, jag har som mål att absolut ha nått det sista målet till midsommar och det är max 5 kilo det handlar om och det vore helt knas om jag inte skulle klara det. man ska visst stå still på vågen ibland, men aldrig ge upp för det. och jag gört inte.

vi städar idag, vi städade igår också. vi tar ett rum i taget och alldeles snart har vi en helt städad lägenhet. det måste ju vara fint till helgen när jag ska fylla år och allt. och imorgon, äntligen, ska jag baka bullar. både vanilj och kanel och jag har handlat ingredienser till dom idag och även till kakorna som jag ska göra sju sorter av under kommande vecka. detta har jag längtat efter sen början på året. och det har gått så himla långsamt! sen tog jag svängen förbi h&m också och köpte ett par nya solisar, en ny topp, ett sovlinne och ett par haremsbyxor som ska tillbaks för dom var för korta och hade dessutom ett litet hål i sig. inte bra. kom även hem med en svart jumpsuit som jag ska ha nästa helg när det vankas kalas. jag kan nästan inte bli lyckligare.

imorgon ska vi åka till candyland och köpa så mycket godis som jag bara orkar bära hem. till kvällen blir det eurovision, trots att både sverige och finland inte platsade i finalen. men älskling vill se och ibland måste han få som han vill också. jag är ju inte bara elak. jag blir lite snällare såhär års. men på måndag är det bara min dag. då vankas det frukost på sängen (som kommer bestå av o'boy med daimbitar i och rostade mackor med nutella på), blommor, choklad (helst den där från marabou med chokladhjärtan som nu finns med jordgubbssmak) och så förstås massage. jag ser mycket fram emot detta kan jag säga. sen ska jag och älskling ta oss en tur till nån sportaffär och inhandla nya träningsdojor till mig, dom jag har nu är långt gångna. jag ljuger inte om jag säger att jag säkert gått minst 20 mil i dom. och dom faller bokstavligt talat isär när som helst. så det ska bli gött att få nya pjuks.

ska ge mig ut på en joggingtur på måndag eller tisdag också, bara sådär försiktigt försöka ifall jag pallar trycket liksom. det är så grymt skönt, men sen är det ju det där med andningen som jag har svårt för. men jag ska inte ge upp.

ikväll blir det banan till "så ska det låta!" som börjar alldeles runt hörnet, sen ska jag sova gott så det snart blir lördag och dags för lördagsgodis!

Postat av: tess

ooo vilken snyggis!♥

2010-05-30 @ 18:00:36
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0