torsdag 4 mars

imorgon är det fredag, igen!

och då bär det av till kil, under mindre roliga omständigheter, men det ska bli himla trevligt att komma till svärmor. jag trivs där. vi åker tåg klockan 16 imorgon och jag minns inte sist jag åkte tåg, senaste tiden har det mest blivit bil. men nu så, tåg it is och jag hoppas det inte blir några längre förseningar.

den här veckan blir det slöträning, jag cyklar bara. jag har liksom inte orken den här veckan, dessutom har inte vädret varit på topp och inbjudit till långa promenader efter jobbet. nästa vecka jobbar jag till halv tre så då kommer jag ge mig ut efter jobbet och sen cykla bort endel fett också. kommer bli bra, blir vägning nästa lördag igen och jag hoppas på några minus då.

jag trivs så bra på jobbet, speciellt nu när helgerna är borta och det förhoppningsvis kommer fortsätta så. dessutom kommer vi inte längre jobba till 22, det blir som längst till 20:30 och det är väl för härligt. det kan liksom inte bli så mycket bättre. det är bara en sak jag saknar och det är min pluttski. vi skulle ha träffats på lördag men vi åker ju till kil imorgon så det funkar inte, och vi har misslyckats att träffas i säkert två månader nu. jag hoppas hon kan nästa helg för det här börjar bli riktigt irriterande.

nu ska jag vila lite och invänta älskling som är hemma om cirkus en timme. sen ska vi promenera till ica och hämta samt lämna paket. jag fick klänningen igår som ska åka tillbaks idag, inte visste jag att det fanns en innerkjol i klänningen som satt som ett andra skinn och sen en en ballongkjol över, det kändes inte riktigt bra. ska beställa en annan modell istället och den blir nog med all säkerhet bra. det får vara nog på letandet nu, festen är ju om två veckor. måste bara ha skor, strumpbyxor och smycken, det fixar jag nästa vecka. ska köpa solkort då också och sola ett par-fyra gånger innan så man blir sådär härligt fräsch. godnatt för nu.

dagens: jag saknar dig!






Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0