tisdag 16 mars

ready to gogo!

nu är jag klar inför lördag. har nu även skor, armband, strumpbyxor och örhängen. jag kommer bli svart och vit, men det gör liksom ingenting. jag hoppas på god mat och dryck och trevligt sällskap. en bra kväll alltså.

efter jobbet i eftermiddags tog jag vägen mot stan som vanligt nu för tiden. hittade det jag saknade och inte bara det, jag hittade äntligen ett nytt armband som jag slängde mig över. äntligen sitter det ett silverarmband på min högerarm igen. jag har saknat det. egentligen var det inte meningen att jag skulle köpa det, men jag tog svängen förbi guldfynd för att se om dom fått in något, men icke. sen råkade jag bara svänga in på hallbergs och där hittade jag mitt fynd! jag är så himla glad! sen avnjöt jag mina 22 minuter i solen på nordic club, schoent!

nu har vi fått till 99% säkerhet vår sommarsemester också, blir från 29 juli och fyra veckor framöver i år. förra året blev ju sommaren så fin precis när vi börjat jobba igen så jag förutsätter att det blir likadant i år. dessutom hoppas jag att vi kommer slippa helgerna resten av året så att vi även har dom att ta tillvara på under början av sommaren. aprilschemat ser riktigt bra ut iallafall, inga 22-tider och tiderna går i ett numera. en vecka är 8-14:30, nästa 10-16:30 och nästa 14-20:30 och så börjar det om igen. jag älskart!

nu ska jag svettas bort ett par hundra kalorier på cykeln innan DH börjar. det här är början på en bra vecka hörrni! älsklings tess smsade och ville promenera på fredag igen och jag är aldrig sen att haka på promenad med världens bästa pluttski. och imorgon ska jag träffa maisan efter jobbet, mycket att se fram emot och mitt liv är riktigt jäkla bra.


skor, armband och örhängen (nagellacket är inte nytt men ska användas på lördag)


en close-up


äntligen!






Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0