tisdag 22 juni


min midsommaroutfit numero uno. jag bara älskar den här jumpsuiten och jag blev kär direkt när jag såg den. men såklart köpte jag den inte då, för jag tror ju att dom bara ska hänga kvar och vänta tills jag får för mig att köpa den. men icke, strosade förbi cubus på stan efter jobbet idag och såg att det bara hängde en kvar i storlek 32, och kom igen, den storleken existerar ju knappt ens.

men världens bästa tina hjälpte mig såklart, hon ringde cubus i hageby och la undan en i 36 och en i 38 som jag ska iväg och kika på imorgon. jag ska även prata litegrann med en viss pernilla där som tina pratat med sen innan and wonderfull things are about to happen! jag längtar till sluten av den här pärsen, jag har nu bara sex dagar kvar. jag längtar verkligen som ett as.

efter en pratstund med tina drog jag vidare till systemet och handlade öl inför fredag, skulle ha haft jordgubbsvin och kaffelikör också men det fanns såklart inte, jäkla alkolister som bor i stan och handlar upp allt! well, jag tar svängen förbi systemet på HC imorgon istället och kollar läget.

annars är det begravning nästa vecka, midsommar är runt hörnet och det är ledigt fyra dagar under helgen, vilket ska bli riktigt gött. snart ska jag bara slappa och dricka iste, glida runt på stan och njuta av livet. snart börjar det, alldeles alldeles snart.

nu ska balkonggolvet få sig ett stycke olja och sen ska jag ta mig en bulle och måla naglarna innan det är dags att kika på sista mentalistavsnittet. jag skippar hälsocrapet den här veckan, nog för att jag promenerar en mil om dagen så det räcker men jag skippar bananerna just nu. det är sol ut, sol inne och väldigt mycket lycka i sinne.

igår var jag förresten i finspång och hälsade på kirsi, men det kan vi skrivas vidare om imorgon.


Postat av: Lindha

Heeeey.. jag har 32.. ibland iaf.. :)

2010-07-01 @ 14:24:57
URL: http://rinhean.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0