söndag 6 maj

nu är jag redo igen!




jag fick även med mig ett par klänningar hem idag. inte ens två hundra pix på h&m, det var bara ett måste. jag gillade dom extremt mycket. en turkosmönstrad och en gul/vit mönstrad. nu snart, alldeles runt hörnet står sommaren och väntar mig. det kommer köpas fler klänningar och jag kommer snart kunna springa min slinga i mina nya kläder och skor. tänk vad lite nytt kan göra för självförtroendet. nu ska jag och älskling äta tårta, det är mer än halva kvar och jag funderar på riktigt på att ta med resten till jobbet imorgon. för nu i veckan är det strikt diet och träning som gäller igen, än är det inte midsommar.



grattis sverige, gul och blå!


Postat av: Hanna

Shoppinggalna tjejjen,det var väldigt smart tänkt,klart du ska ta tårtan till jobbet;) hihihi...

2010-06-07 @ 11:56:37



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0