torsdag 15 juli

idag smäller det! hoppas jag. har inte hört så mycket ännu ifrån bror eller mamma heller för den delen som åkte ner dit tidigare idag för att vara stöd. jag hoppas allt går prima skinka och att vi snart har en liten bebi i familjen.

var på picknick med kirsi och barnen idag. så himla mysigt vid folkparken visste jag verkligen inte att det var. med massa lekplatser, bad och sånt. dit kommer jag ta mig fler gånger iallafall, jag bor ju liksom bara runt hörnet. vi hade världens mysigaste dag där och jag kom hem alldeles just.


kirsi wirsi


picknick


sötaste sykonen wivolin


nu är jag bara så himla ivrig på den där ungen, om h'n bara ville komma snart! jag stannar hemma på balkongen, nära telefonen hela eftermiddagen och äter upp resten av riskakorna. och jag är mycket gladare än det ser ut på bilden, det är ju sol ute för faen. tjo och tjim, imorgon kommer det ett inlägg från en nybliven faster.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0