fredag 15 januari

idag ska jag städa, trots att jag är ledig. men det är bra, man orkar alltid mycket mer när man fått sova ut först. nu har jag precis hällt i mig havregrynsgröt och två knäcke. så jag är på topp!

ska börja med att diska bort disken och prova den nya diskborsten vi köpte igår (det var typ två för en så vi köpte en blå till johan och en mörkrosa till mig, hoho) efter det blir det badrumsstädning och så ska jag städa bort julen överallt, även om det skär lite i hjärtat att göra det. jag älskar ju myset, och ljusstakarna i fönstrena när skymmningen kommer, det är ju så himla fint! men, det kommer åter i slutet på året.

ska träna cykel sen i eftermiddag och ska nog även passa på att ta en härlig promenad också innan det blivit mörkt. annars är jag mest bara ledig och njuter. ikväll är det ju let's dance och till det blir det popcorn och mys i soffan med älskling. jag kommer ha världens bästa lediga dag, ha det gott ni med!


jag längtar till nästa jul redan..





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0