tisdag 23 februari


dagens


brännet är kvar, men börjar sakteliga att försvinna och ge mig ny hud underifrån. det ser fortfarande läskigt ut och man vet inte riktigt vad som är bränn, vad som är ny hud och vad som är mitt födelsemärke. men den bruna huden som utgör mitt födelsemärke är faktiskt brun under också. där ser man!

 
gurk och ostknäcke med sylthjärta på gröten till frukost, så startar jag min morgon bäst. jag är på topp hela dagen och jag längtar efter frukost varje kväll jag går till sängs. är jag knäpp, eller är det någon mer som är så?


dagens bild idag, i sommar ska jag ta med johan ut och så ska vi cykla över bron för att se vad som finns där. jag tror jag vet och jag tror jag vet att jag har varit där. men det var så längesen och jag har bott i åmål i två år, så allt i norrköping är liksom nytt för mig, igen. det kommer bli en spännande sommar i år, om den bara ville komma snart.



jag är klar med utmaningarna för dagen, fiskgratängen är gjort och lagd i matlådor, badrummet blänker av fönsterputs och rengöring. det är nästa fult att sätta sig på toaletten nu så fin och ren som den är. jag har promenerat min dagliga himmelstalundsrunda och nu ska jag sätta mig på cykeln för ytterligare lite svett och fettbränning. sen blir det grönsakslunch och promenix till jobbet vid tre-tiden. men nu ska jag svettas för i sommar ska jag inte bara vara klad hest, jag ska vara lagom tjock hest.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0