söndag 28 februari

klänningen och mannen

nu har jag beställt klänningen till siemensfesten, det var inte riktigt den jag ville ha, men jag fastnade för den iallafall efter ett tag. jag gillar den skarpt. och igår shoppade älskling loss för ett par tre tusen och köpte en jättefin grå kostym, svart skjorta och skärp. han är riktigt stilig måste jag säga. jag hoppas att jag kommer att vara lika stilig i min klänning som borde komma nån gång nästa vecka. jag hade satt en gräns på 500 kronor, men den gick för 649 och jag gråter inte blod för det. nu är det bara ett par svarta strumpbyxor och klackskor som ska införskaffas. en svart kuvertväska har jag redan som jag älskar sen förra året så den kör vi på då. och så ska jag springa förbi sisters imorgon tror jag och kolla efter lite snö-smycken, dom är så himla fina. lite armband och så ska nog sätta pricken över i:et.

idag är det söndag, och ingen bra dag. men vi överlever den här också, så länge vi har varandra. det blev ingen bastu för mig, men imorgon ska jag och mami gå på tant-bastu vid fyra-tiden. och det passar bra då jag slutar halv fyra, så hon kommer och hämtar och sen ska jag tvinga henne till maxi så jag kan kolla smycken och handla lite mat som jag och älskling inte fick med oss idag i våra ryggsäckar och på cyklarna när vi cyklade dit och handlade. nu ska jag ta hand om min älskling, kanske blir att baka en kladdkaka till honom. men jag ska verkligen försöka hålla mig borta från den i sånt fall, blir lite popcorn till bröllopsfotografen, men inget mer. jag ska ner tre kilo innan festen och där med basta!

går&dagens

 
i hope to look as gorgeous as him.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0