that's what you get for waking up in vegas

jo men i fredags tog vi en sväng till stegeborg för att kika in ruinerna. det var faktiskt ganska häftigt. jag har länge tänkt ta med johan dit eftersom han gillar gamla ruiner, byggnader och gammal historia. så nu efter två år i norrköping kom vi dit. sen blev det hamburgare på kvällen och film.














lördagen bjöd på bastu med mamma och farmor, sen fikade vi ett par timmar på kvällen hos farmor innan jag kom hem till älskling och kikade film. det har blivit liksom en filmsommar iår, eftersom det har varit så dåligt väder. himla tråkigt men ändå uppskattat på nåt sätt. sen blev det söndagsbio, vi var och tittade på trollkarlens lärling, helt okej faktiskt. inte en film jag skulle betala för att se, men helt okej att spendera våra presentkort på. nu har vi två gånger kvar att gå på bio, det blir nog till hösten då alla bra filmer har premiär. efter bion blev det åter film, nån som gick på tv 6 och som gick att slötitta på medans jag målade naglarna. all tid emellan har spenderats framför datorn och super mario bros, idag kom jag till sista världen, men den kommer johan få spela. well, det har varit en helt okej helg faktiskt, men snart börjar allvaret! men imorgon ska jag sova till minst tio iallafall. sleep tight!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0