jag har åmål kvar i mitt hjärta

johan vann golfen, vilken överraskning! mamma kom tvåa och jag sist såklart. men förloraren bjöd på glass och jag tror alla var nöjda med kvällen. och nu är kvällens/nattens film avklarad. det var en riktigt romantisk drama/komedi som faktiskt gick hem. fast alla vet ju att sån romantik aldrig händer på riktigt. även fast jag ber och ber om det så vet jag.

jag kom på att vi inte lagt in bilderna från vår åmålstrip på datorn så jag gjorde det nu, och nej, det blev inte många bra bilder, men jag bjuder på dom ändå. bara för att jag saknar att bo så nära vänern och ha så mycket natur omkring mig och alla trevliga människor och allting som är så mysigt med hela åmål saknar jag. men jag trivs här, det är i norrköping jag vill bo och så har jag åmål kvar i mitt hjärta.






nu ska vi sôva.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0