söndag 18 april

2 kilo lättare har jag lyckats bli! men efter igår kanske jag inte ligger lika mycket minus, men jag kommer igen sen under veckan när jag går på dieten igen, nu har det varit och är helg och då unnar man sig. fast i sådär lagom mängd. igår var jättetrevligt i jönköping, min bror blev man och jenny som varit som min syster i över 14 år blev det lite mer på riktigt igår. och jag älskar dom båda så mycket! sen älskar jag redan det lilla monstret som ligger i jennys mage och bara väntar på att få komma ut till oss andra. jag ska skämma bort den ungen ordentligt!

idag blir en slappardag, även om vi kom hem runt 22 igår så var det ändå drygt att gå upp vid sju och åka två timmar till jönköping och sen vara där några timmar och åka bil hemåt igen vid 20-tiden. det tog på krafterna, blev bara lite kvällsmat när vi kom hem och sen sov vi som grisar båda två.

det blir inga bilder från våra festligheter eftersom det bara var en liten tillställning, danel har sagt att det ska bli större fest senare sen när bebis är ute och vi alla kan vara med ordentligt. det kommer bli kalas. dock kan jag bjuda på en bild från fredagen, jag är verkligen en tönt.


nu ska jag klä mig och få ut min andra tönthälft på promenad i solen medans den fortfarande är framme! söndag utan ångest står på schemat idag och jag är rättså nöjd än så länge. alles gôtt!

Postat av: Emelie

Najs! :) Hur länge höll du på med dieten?

2010-04-18 @ 15:11:15
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: tess

grattis skruttan :) men du är tidernas sötaste tönt, och dessutom min <3

2010-04-18 @ 22:28:13
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0