fredag 16 april

jag sitter med ett glas juice och väntar på att få gå till jobbet. jag är dock lite sleten, har inte sovit så bra inatt trots att jag inte sov mycket igår. det kanske ligger inom en omedvetet att man ska gå upp tidigt, att man därför inte kan slappna av riktigt. men morgon är det och fredag! rätt så härlig dag att komma tillbaks till jobbet på, känns som en måndag fast det är fredag. sen väntar två härliga dagar av ledighet och imorgon bär det av till jönköping! förhoppningsvis blir det bara lite regn på dagen i huskvarna och ingenting här eller resten av dagen där, vi får hoppas på det bästa helt enkelt.

efter jobb idag ska jag till stan och byta tights till mamma och sen vidare till henne för att lämna dom och hjälpa henne att handla lite. sen längtas det hem för mys i soffan till "så ska det låta!". men inget godis eller popcorn blir det, för imorgon är det vägning igen och jag önskar för allt i världen att det hänt nåt, men pessimisten inom mig säger annat. det spörs! nu ska jag klä mig, ha en fin dag!

Postat av: Emelie

Vet inte :P Tror jag har ett öga för sånt, de bara dras till såna tröjor med en gång jag kommer in i en butik. Tack!

2010-04-17 @ 17:10:52
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Snigel

Aha här kanske. snurrar

2010-04-17 @ 21:25:24
Postat av: dess-born to impress

du snurrar rätt!

2010-04-18 @ 15:04:36
URL: http://deciree.se



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0