update

okej, jag är värdelös, men det visste vi redan. men vet ni? det kommer förändras, för johan ska nämligen köpa en laptop till mig. eller ja, till oss men mest till mig. jag kommer liksom vara fodervärd till den och johan ska stå som ägare, ungefär så kommer det vara. så jag kommer ha hand om den och johan får säga till när han behöver använda den och jag får då glatt vara med på det (det är ju ändå hans pengar liksom). men den kommer ändå vara min mestadels av tiden och då kommer jag kunna blogga massor och lägga upp bilder och allt sånt som gör att det blir roligare att läsa. för jag vet att ni finns där ute, mina trogna läsare och ni vill ha en bättre bloggare, eller hur? :) jag säger till när bebisen kommit hem till oss. johan ska bara ta det stora beslutet och bestämma vad det ska vara för nån också, men denna veckan ska vi kika runt lite. so i will be back!

Postat av: tess

JAAA :) vad roligt <3

2009-09-21 @ 14:25:28
Postat av: desspess

jag vet! <3

2009-09-21 @ 14:26:43
URL: http://deciree.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0