02 september, onsdag

okej, jag får väl börja igen då. från början, en gång till. september 09. förra året var det en ny start och jag var peppad till tusen, nu ska jag börja om, igen. från början, september 09 och tre månader framåt, ett nytt jag, igen alltså. jag började i måndags, tre dagar har gått och jag äter yoghurt men tränar ingenting. på söndag ska vi till affären och inhandla mat för kommande vecka, jag ska kolla igenom alla mina måbra-recept och göra matsedel för hela veckan. frukost, lunch, middag och mellanmål. kommer bli superb. om jag håller mig till det och tränar 1-2 timmar om dagen också, söndagar får vara vilodagar. så bort med semestertjockisen och mot stora kläder och smala armar igen. jag gillade det bättre då. nu kör vi.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0