update

det var så nära att jag inte promenixade idag, tänkte först ta cykeln och se på one tree hill, men eftersom det inte regnade och solen tittade fram litegrann blev jag sugen ändå när jag kom hem. och det känns så himla bra efteråt. imorgon är det fredagsfika på jobbet, mimmi ska baka muffins. beroende på hur goda dom ser ut får vi se om jag tar en, förmodligen ser dom väldigt aptitliga ut och jag kommer ta en efter lunchen, men det blir ju ändå en timmes promenad imorgon, dessutom ska jag och älskling gå till maxi också, blir nog av med dom kalorierna där. man får inte ha dåligt samvete. johan håller på med den bärbara och installerar program, jag kanske skulle ta en dusch och förbereda för idol. ikväll håller jag på tove men också på camilla, inte bara för att hon är härifrån och vi gick i skolan tillsammans, för hon kan faktiskt sjunga. imorgon är det fredag, lite snabbt veckan gick ändå, jag visste väl att helgen skulle komma tillbaka.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0