update

vilken dag! jag promenerade till mamma vilket tog längre tid än vanligt då hon lurade mig att ta en genväg. ungefär 1,5 timme gick jag, men det är bara bra med motion. solen sken hela vägen och det var sådär underbart härligt höstväder. det blev ingen promenad i skogen med hundarna för mamma var redan iväg med dom medans jag var på väg dit så jag tar en riktigt lång promenad imorgon med dom, för då ska mamma iväg klockan ett och jag ska försöka komma iväg tidigare.

viiva har blivit alldeles gosig och vill puffa och mysa hela tiden, hon är så himla söt. jag önskar jag kunde få ha henne hemma jämt, men vi får se hur det blir med den saken. cleo och luckitha blev också väldans glada att se mig. djur är för härliga ibland.

passet gick bra att ordna, man ser ut som en kriminell på fotot men det gör väl alla när man absolut inte får le eller någonting. kommer sms från polisen när det är klart. sen for vi runt på lite olika ställen och inhandlade lite olika grejer. och när vi åker hemåt börjar det spöregna och finns det nåt jag avskyr så är det när det spöregnar och man är ute. inne är det helt okej att vara om det regnar, då gör det inte så mycket. men när man tvingas gå ut och bli dyngsur, då är det inte okej längre. jag hoppas verkligen att vädret som var tidigare idag kommer tillbaks imorgon också. det är inte alldeles för härligt att gå i skogen med två blöta hundar och vara blöt själv.

mamma klippte sig idag också och blev riktigt söt, hon kändes sig nog nöjd hon också tror jag. jag hjälpte till lite där bak där hon inte nådde. klippte viivas klor också och bytte sand i lådan.

snart är det dags för fredagsmys också, imorgon för att vara exakt. det blir helg ganska fort nu för tiden, det är bra det. och nu börjar lyxfälla skriker johan i köket, bäst att springa. men ni får ha en trevlig kväll, imorgon är det fredag igen. godnatt på er.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0