update

JA! nu är jackan beställd, dom måste haft något tekniskt problem igår med hemsidan som gjorde att det inte gick att beställa, för nu gick det utan att jag behövde ringa. wunderbart! hoppas att den kommer denna veckan, normal leveranstid ska det ta, vilket är vadå, 5-7 arbetsdagar. borde ju hinna komma till fredag tycker jag. men jag vet hur det är, den kommer nog troligtvis under nästa vecka. men huvudsaken är att den är beställd.

har bestämt mig för att gå ur alfakassan, dom bara suger ur mig en massa pengar utan att ge något tillbaks. 450 kronor i månaden för ingenting tycker jag är lite för mycket. har kikat på a-kassan via unionen istället som vi har på jobbet och där borde jag komma ner till en max 200 och det är hälften. så himla dumt att jag inte tänkt på det tidigare. tog deras nummer och ska ringa på torsdag då dom stänger klockan 15 och jag slutar kvart i.

promenerade den nya slingan förut, vilket gav ungefär 3 kilometers träning, inte okej. ska gå i motsatt håll imorgon och då ta ut svängarna lite, minst en halvmil måste det vara annars är det ingen idé. men jag tränade ju imorse och så tar jag nog cykeln till maxi snart och slösar lite mer pengar. ska kika på nagellack också, ett orange-rött vill jag ha. sådär lagom höstigt.

imorgon är det som fredag för mig eftersom jag är ledig resten av veckan, ska bli himla skönt. ska försöka få med mamma till maxi och handla lite på torsdag. dom har ett billigt strykbord där som jag tänkte kika på. har kostat 249 och nu är det nere på 159, som hittat. dessutom har dom fortfarande erbjudanden på smoothies och barer vilket är helt toppen. ska införskaffa lite sånt också så jag klarar mig under nästa vecka. och snart dröjer det inte länge innan oktober också är slut, då ska jag och älskling äta ute för att fira års-dagen. och sen bär det iväg, kan man bli mer nervös?


btw, tack papi för jackan! (du har det kortkommandot uppskrivet va? :)





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0