update

okej, nu ska jag ge mig på att beställa jackan. känner mig helt pirrig, jag älskar att beställa saker! jag bestämde mig för det då tess tyckte jackan var så himla fin, och så upplyste hon mig dessutom om att kundtjänst för bonprix sitter på transcom i borås och då kan det ju bara inte gå fel, eller hur?

efter jobbet idag promenerade jag hem, bytte om och powerwalkade till mekonomen för att möta älskling. han kom med bussen precis när jag var framme så det blev perfekt timing. älskling skulle hämta en damasker till bilen som han fått en tvåa på vid besiktningen, men snart kommer den lilla gula faran vara på topp igen. lagom tills det är dags att ställa av den, tråkigt nog. sen sällskapade vi hem och pratade om hur dagen varit. jag har varit väldigt effektiv på jobbet idag. snappade upp runt 80 samtal varav runt 70 blev bokningar. ingen ska kunna klaga på mig längre säger jag bara.

nu har vi ätit lite mellanmål/kvällsmat, och sitter vid varsin dator, är inte livet bara för härligt? jag har börjat älska min dator nu. den är sådär lagom, och det är ett stort plus att kunna sitta i sängen. nu har jag fotat mina nya stövlar också och så var jag tvungen att fota en bajsklutt, bara för att dokumentera vad som aldrig mer ska upprepas. nu ska jag smurfa runt lite och bland annat beställa ny jacka, kommer bli fint som snus detta!


mina tjusiga nya stövlar


mitt misslyckade kanelbulle-bak = bajsplutt


hittade en gammal bild på ett av mina lyckade bullbak, jag kan!


Postat av: tess

SÅ FINA STÖVLAR!!! och vi kan låtsas att det var bullarna längst ner som du bakade nu om du vill (A) :P

2009-10-06 @ 08:05:25
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0