01.10.09

idag börjar oktober, och med hösten kommer regnet. jag missade att det regnade när jag lämnade lägenheten imorse, så det blev ett språng upp igen och hämta paraply. väl på jobbet var bakbenen skvättblöta, varför ska det alltid skvätta upp för? var på stan igår med älskling, lämnade tillbaks tunikorna och köpte tre stickade tröjor från gina, som jag väntat så länge på. dom är fantastiska! armen har slutat värka nu och om en månad sitter jag på flyget. igår hämtade vi den bärbara datorn, både jag och johan blev nog smått besvikna på både skärmens storlek, utseendet överlag och det himla känsliga tangentbordet, men eftersom johan är så himla ivrig och måste riva bort varenda plastskydd innan han hunnit titta ordentligt så behåller vi den ändå. jag ska lära mig att älska den.


på söndag firar kanelbullens dag 10 år, då ska jag baka kanelbullar!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0