07.10.09

ytterligare en bra dag idag, tränade imorse som jag gjorde igår. och promenerade till jobbet då regnet precis hade avtagit, men som vanligt skvätte det upp på bakbenen och jag var blöt när jag kom fram till jobbet. men jag tror jag överlever, det torkade ganska snabbt. dessutom är jag så glad idag, det är ju fredag för mig idag och det finns ingen bättre känsla. ska promenixa när jag kommit hem och sen ska jag nog mest bara ta det lugnt och njuta av att jag har sovmorgon imorgon.

igår var jag ju på maxi och köpte världens finaste handskar. först köpte jag ett par på kappahl, och trodde jag var nöjd, ända tills jag kom in på lindex och såg dom jag egentligen ville ha. fick ångest över att jag skulle gå tillbaks till kappahl och lämna tillbaks de jag köpte först. jag promenerade runt i andra affärer, gick in på ica och handlade och tog sen mod till mig och gick till kappahl och lämnade tillbaks de första och gick snabbt till lindex och köpte världens finaste. dom var hundra kronor dyrare, men det gör inget för dom är så himla fina och sitter perfekt. nu vill jag bara ha min jacka så är hösten komplett.

idag har birgitta namnsdag, så det är nog dags att skicka ett grattis-sms till svärmor innan jag glömmer. (hon heter birgitta alltså, för dom som inte förstod det). men först ska jag äta upp mitt äpple och njuta av att solen skiner ute och förhoppningsvis fortsätter skina tills jag kommer ut. onsdag är inte längre lill-lördag, mer som en lill-fredag. hörs senare!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0