mobilen

jag älskar den. den har allt och är allt jag ville ha. så himla bra med andra ord. jag visste att jag skulle bli nöjd. stor display, härliga toner och bara sådär skön i handen. så nu får ni allt ta och ringa hörrni! (och nej emelie, jag lovar att inte pilla sönder den, inte i första taget iallafall :)

jag visste inte att det fanns dom som läste här egentligen, men det är nog en del. att erika var en av dom visste jag iofs, men inte att det förgyllde din dag :) kom hit och förgyll min! kommer du den 30 maj? hit alltså, och när blir det då usa? vi måste hinna ses innan i sånt fall. och scandic ja, det är ju en månad kvar tills ett år har gått ungefär. ohyggligt fort har det gått och jag tittade förut på bilder från förra sommaren som kändes bara vara några månader bort. snart är jag 23 också. det är gammalt. fast ändå inte, men varje år är ett år närmare 30 och efter det vill jag inte fylla längre.

sista så ska det låta gick ikväll och det var väl sådär. längtar mer till eurovision imorgon, kommer nog bli mäktigt. jag hoppas såklart på malena, men känner även starkt för norge. bara för att låten är så himla fin och att han var med i rix morgon zoo häromveckan och berättade historien bakom låten. jag är mycket för text och händelser.

nu börjar det bli dags för sängen och gud vet hur skönt det ska bli att lägga ner huvudet ikväll och veta att jag inte behöver gå upp klockan 6 imorgon. när det börjar bli ljust och när fläkten sätter igång så kan jag bara vända mig om och sova ett par-fyra timmar till. jag förtjänar att sova, det sa therese och jag tror på henne. hoppas det går bra att hoppa för dig imorgon gumman, om jag inte vore så trött så skulle jag vara där. men det kommer igen, och då är jag där. du är bäst iallafall. nu ska jag leta efter spel i mobilen, för jag är en ny sån. godnatt på er!

Postat av: tess

aaaw pluttan! hoppas du sov gott och att johan är snäll som vanligt!! Roysan totalägde alla (i min värld iaf) och vi har en rosett nu =) <3

2009-05-16 @ 18:43:49
URL: http://miniminiliten.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0