lill-lördag

jag undrar egentligen varför det heter lill-lördag, en onsdag. är det för att man längtar så extremt efter nästa helg så man måste ha en liten lördag i mitten på veckan? vi säger väl så..

jag har hittat hur man länkar till andra bloggar, det var ju mäkta intressant. tre bloggar är nu länkade härifrån, så ni får känna er hedrade. nu kommer ni få ännu fler läsare, vänta bara! annars hittar jag inte mycket fler funktioner här, vore säkert trevligt att piffa upp lite, men jag tror jag blivit för gammal för att bry mig och överhuvudtaget förstå längre. kan det vara så? jag nöjer mig med att lägga in en bild i bloggen var tredje månad eller så, är uppiffning nog.

på jobbet idag är det tävling på gång, flest bokningar fram till söndag 22:15 gäller. och jag har två dagar till på mig. fan vad jag ska boka. som aldrig förr. nu är det dock fullbokat i hela stockholms-regionen idag och ganska mycket imorgon också så dagen har varit svår. men jag tror på imorgon och fredag. en conversionrate på ett par hundra ska jag sätta.

ingen efterlyst ikväll och det kommer kännas dumt. inget annat bra på tv heller för den delen. det är då man märker att det börjar bli sommar. det går bara en massa repriser och alla serier man följt får sändningsuppehåll. när går förresten desperate housewives i repris? eurovision tog det avsnittet ifrån mig och ganska onödigt egentligen, eftersom jag visste att malena skulle gå vidare. men gjort är gjort. tv.nu borde jag kika på.

har redan varit ute i regnet och motionerat, gjorde massa situps och benlyft när jag kom hem, samt hoppade av mig lite energi. och imorgon blir det ett friskis-pass med maria. himla skönt med varierad träning nu för tiden. sen på fredag funderar jag på att ta mig själv till friskisgymmet efter jobbet. får se om maria hakar på eller om hon vill lata sig.

ikväll kommer bli måttligt tråkig, men jag har börjat spela harpan på johans mobil och där kan det försvinna timmar och jag tror min kväll kommer bestå av det och kanske en liten ryggmassage om älskling är snäll. nu har jag missat 12 minuter av gilmore girls, det går ju bara inte. imorgon är det torsdag, sen fredag och efter det kommer den riktiga lördagen.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0