eurovision

snart börjar det. och vem hejar ni på?

jag hoppas som sagt på sverige, men annars vore det kul om norge, finland, danmark eller estland vann. alla dom låtarna är riktigt bra. azerbaijans bidrag med arash som är från sverige vore ju inte helt fel som vinnare heller. ganska många bra bidrag i årets tävling faktiskt.

johan är sjuk, jag har mensvärk och det är lördagskväll. kan det möjligtvis bli bättre? well, kanske. fast jag trivs riktigt bra iallafall. min mobil är fortfarande bäst, fast det finns inga spel i den, lite tråkigt. men sånt går alltid att föra över iallafall. jag spelar inte så mycket ändå, är ju mest på johans mobil eftersom ha har harpan. haha.

om man skulle poppa lite popcorn kanske innan det börjar. vore nog en bra idé..
jag missar nästan alltid dom första tio minuterna på program vi ska se eftersom jag alltid ska poppa i sista minuten.

annars röstar vi på nordens länder ikväll då, men hoppas litegrann ändå att alla andra röstar på malena, eller hur?

heeellooo eeeurope! (skulle bli nya programledare till ikväll va?)




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0