äntligen fredag

helgen är på intåg, det är två timmar arbete kvar sen väntar två dagars ledighet. idag kommer min nya älskling. jag och min gamla älskling (johan, som jag fortfarande älskar över allt annat som finns i hela världen forever and for always) ska promenera till ica när han kommit hem och handla lördagsgodis samt hämta ut min mobil. ihh, jag längtar som efter julafton. allt nytt är kul, sen blir det tråkigt. men än så länge är det kul. och jag längtar. ordentligt. jaa, jag är en prylbög också.

imorgon ska vi städa, men jag vill också titta på när tess hoppar totto. vi får se hur vi kommer överens där hemma och hur vi ska lägga upp dagarna. johan har ju lite jobb med hemsidor till calle ward som ska göras så det vore prima för mig att komma iväg en sväng. men det återstår att se. idag är det fortfarande fredag. och det ska njutas.

helgen kommer iallafall bestå av en väldans massa pillandes på den nya. (mobilen alltså) och den gamla älsklingen också. hoho. men först ska det tränas, blir nog inget friskis idag eftersom jag lånar johans busskort när jag åker dit och idag vill jag hinna träna innan han kommer hem och då blir det istället promenad/springrunda och en cykelstund.

vi har fått junischemat nu också och jag är inte nöjd. men jag tänker bita ihop och jobba kväll och helger. för jag kommer ha semester i juli och då är det himla bra med extra pengar. dessutom ska jag spara till egypten också. fyra tusen ska ju betalas i september, sen är det klart. då är det bara en månad kvar sen åker vi. och det kommer bli bäst.

igår tränade vi på friskis, det var ett stationspass på 75 minuter. inte sådär jätteskoj för mig och maria då det var sista gången och alla redan visste hur dom skulle springa och vilket håll det skulle hoppas åt. vi sprang runt som andra idioter men motionerade riktigt ordentligt ändå och det känns i benen idag. en tant hoppade åt sidan mot mig och tappade balansen i luften och föll som en fura rakt ner på golvet mitt framför mig. det var svårt att hålla skrattet. men hon reste sig snabbt så jag slapp rycka in. hon klarade sig och hoppade vidare.

nu ska jag fortsätta min lunch och sluta om typ 1,5 timme. fan vad skönt.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0