Morgonträning

Jag tog morgonen till fånga genom att cykla 50 minuter strax efter klockan 6 imorse. Johan gick vid fem i halv sju och jag cyklade till strax efter sju. Det var himla jobbigt men grymt skönt, en dusch efter och så var jag klar för jobbet. Väl där hade jag varit vaken ungefär 3 timmar och jag är hur pigg som helst nu. Ska till mamma efter jobbet, så där blir det en promenad som kompletterar för mina 10 minuter jag skippade på cykeln eftersom jag bara körde 50 minuter. Har med mig yoghurt och banan samt solrosfrön som jag ska smaska på hos mami medan hon ska lägga upp ett par-tre byxor åt mig hag jag bestämt.

Alltid lika mysigt att vara hos mamma, Cleo och Luckitha ska få sig en promenad också så slipper mamma gå ut och bli smutsig. Kan hon vara hemma och sy istället. Hoho. Imorgon bär det som sagt av till Kil, får se om jag tar med mig bilen redan ikväll eller hämtar den imorgon. Ska hämta upp Johan direkt från Finspång eftersom det ligger längs vägen. Blir prima. Ska bli kul med Melodifestivalens andra chans som sänds från Norrköping, och så blir det kanske en tripp till Niclas, Sara och Melker om dom är hemma. Annars ska vi nog bara ta det lugnt och njuta av att vara lediga och sova läänge. Jag är alldeles för trött om dagarna när vi går upp klockan 6.

Nu är det rast och sen kanske vi ska jobba lite? Snart är första veckan på min sista bantningsmånad gjord och jag känner mig pigg, glad och allmänt hälsosam. Morgonträning is the shit.

I feel love li.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0