update

nu, nu, nu är det semester! halv tolv idag gick jag hem. fy fan så jäkla härligt. i tre veckor ska jag inte hålla några tider, inte gå upp till en ställd klocka, duscha hur länge jag vill och göra precis vad jag vill varje dag. har precis målat tånaglarna i poppy red och bäddat ner älskling som har huvudvärk. hoppas på att det ska gå över så att vi kan njuta av min semester som redan varit i en och en halvtimme. det ni. inget vin har det blivit än, kanske lite väl tidigt sådär vid tolv. kan nog bli lite senare när solen börjar gå ner och man kan sitta på balkongen och bara njuta. den 11 augusti kommer jag tillbaks till jobbet igen. den 11 augusti, hör ni hur det låter? jättelångt bort. det är den 17 juli idag, bara mitten av juli och jag ska tillbaks i mitten på augusti. det ni, det är lycka. den sista veckan ska jag inte göra nåt, bara för att bli sådär uttråkad att jag längtar till jobbet. för jag har ett bra jobb egentligen, med bra kollegor, nej inte bra, dom  är bäst. verkligen dom bästa som finns. och så trivs jag fruktansvärt nu, kanske för att det gått över ett år och det blivit som ens andra hem. jag vet var jag ska vara och jag känner mig trygg. det betyder mycket att alla är så jäkla bra också. synd bara på alla fina som slutat, men vi kämpar på ändå, vi elva som är kvar. well, nu blir det inget mer jobbsnack på tre veckor, för jag har semester!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0