update

nu är älskling hemma. jag och mamma var och hämtade på stationen vid halv åtta ungefär. han skulle ha kommit vid fem men det blev en massa dumma förseningar (vilken förvåning, sj!) så då blev det som det blev. men nu är alles gott, förutom att jag kommer sakna att bo hos mamma, men man kan aldrig få allt man vill. och jag glömde nästan, min mobil är trasig. min fina alldeles underbara mobil gick sönder i förrgår, jag grät inombords och trängde undan tårarna i ögonvrån. skjutluckan började glappa och skärmen var blanksvart när man sköt upp luckan. lyckat. så det blev ett mail till teknikkedjan och nu ska jag skicka in den så dom banne mig får laga. i love my phone. och nu har jag min gamla ericsson och blä vad tråkig den är. menyerna är grymt barnsliga och allmänt fula, samsung is the shit, ericsson är bara shit. nu vill jag bara skicka in den och få tillbaks den så fort som. och i detta nuet är det bara två dagar kvar till semester, 12 timmars arbete. två fucking jäkla dagar, aah, jag önskar att onsdag egentligen var lillfredag och faktiskt innebar att det var semester nu, men icke. fast jag kämpar på, ibland går dagarna mycket fortare än man tror. snart är det läggning, vilket innebär att torsdagen är på ingång och inte imorgon men nästa dag ska jag fan korka upp en vinflaska, sparka av mig skorna och lägga mig i soffan med fötterna upp. wunderbart!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0