söndag 12 juli

ledig idag igen och det känns så värt det. igår var hemsk, ringde konstant och även om det bara var fem timmar så kändes det som en evighet. jag förtjänar att vara ledig idag. och nu är det bara fem dagar kvar, förhoppningsvis bara fyra, men dock inte många dagar vilket fall som helst kvar, innan jag har semester. och herre min gud vad skönt det ska bli! semestern börjar på söndagen med en tripp till göteborg med madde och jonny, lite liseberg, god mat, karuseller och sockervadd. hoppas bara det blir fint väder också. idag ska jag och älskling cykla till maxi och strosa runt en sväng. handla lite ostbågar till ikväll då vi ska se benjamin buttons otroliga liv, det känns som en film man bara måste se. och imorgon åker älskling till kil och stannar till på onsdag, då åker jag och sover hos mamma. jag klarar inte av ensamheten, kalla mig tönt eller vad ni vill, men han kallar mig älskling. och jag sover bara inte ensam. mami och jag ska se film och bara mysa i två dagar. fast jag jobbar, men slutar ju skapligt tidigt så vi hinner umgås ändå under eftermiddagarna och kvällarna, det blir fint. nu ska det duschas och sen bär det av mot maxi! söndag utan ångest är bäst!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0