lördag 18 juli

jahopp, kan man kalla detta första semesterdagen? eller är det  måndag? hursomhelst så känns det underbart. första sovmorgonen som jag kunde njuta av på riktigt länge, utan att tänka att jag ska jobba imorgon eller att älskling inte ligger bredvid. och det härligaste är ju att det är tre veckor det ska vara såhär. tre veckor är ändå ganska långt. jag menar, jämför med att vänta på bussen i typ två-tre timmar, det är ju som en evighet. förstå vad tre veckor är. typ forever. och imorgon bär det av till göteborg med madde och jonny, liseberg och restaurangbesök kommer det bli. hoppas rubinen är sådär fint och romantiskt som jag har fått för mig. trots att vi har queen economy-rum så borde dom vara lagom fina ändå. well, vi får se hur det blir. att sova med älskling i 140-säng är ju inte helt fel. sen får vi se vart vi beger oss härnäst, vi kommer hem igen på tisdag och så ska vi städa och tvätta på onsdag. blir det fint på torsdag kanske vi ska dra pappa i örat och se till att han tar ut båten och vi hänger med ut till skärgården? vore nåt. sen blir det lite roadtrips med hyrbil, vänern och vättern runt, lite stegeborg och såklart djurön som ska besökas med mysig picknick en fin dag också. vi kommer hinna med mycket den här semestern och det kommer bli bäst, men först göteborg härnäst. lite sömn först bara, för imorgon klockan elva åks det. hejdå för nu.

Postat av: tess

ja wiie på fredag ses vi =)

2009-07-22 @ 15:12:09
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0