fredag 17 juli

snart är det semester. om sex timmar. förhoppningsvis litegrann innan till och med. vid ett vore ju toppen. då vore det bara fem timmar kvar, varav det är en kvarts fikarast och en halvtimmes lunch. fan vad bra det känns. men ännu bättre lär det kännas om sex timmar, oavsett komp. för då är jag garanterat på semester. och det kommer bli bra, så himla bra. jag kom på igår att jag och johan aldrig har varit lediga tillsammans i tre veckor i streck, nån gång, ever. på typ fem års tid. det är galet. men sen är det också min första semester så det är inte så konstigt heller. igår kollade vi på leagally blondes, uppföljaren till leagally blonde, eller vi kollade inte på den riktigt. vi såg ungefär 20 minuter i början innan vi stängde av, för jädrans vad dålig den var. inte för att den första är jättebra men denna var verkligen en katastrof, så den rekomenderas ej. vi kollade på allsången från i tisdags istället, jag älskar allsång på skansen och jag älskar stockholm. varför kan vi inte bo där? norrköping är mitt lilla stockholm men jag vill ha det stora. kanske kommer en dag, men jag kommer nog aldrig få med älskling dit. så jag får nog nöja mig med att hälsa på där istället. stockholm i mitt hjärta. alltid. om man sätter igång och jobbar lite nu så kanske tiden går? snart semester!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0