Min to do-lista innan 2010

Jag har dock kommit på ett antal saker jag vill fylla mitt nya år med och den börjar ungefär såhär:

Gå ner en sisådär 5-7 kilo till
Fortsätta träna minst tre dagar i veckan och äta rätt
Åka utomlands en vecka minst en gång
Ha semester i tre veckor
Åka till Öland minst en helg men helst en vecka
Inte glömma någons födelsedag
Vara mindre bitter och mer glad
Hänga på fler evenemang (bättre att ha varit där och haft tråkigt än inte varit där och höra om sånt man inte var där och såg)
Fylla 23 utan ångest
Åka till Gotland med älskling och se på bilar
Pierca och/eller tatuera mig
Hålla bättre kontakt med min vänner
Träffas och fika oftare!
Hålla min vikt hela året och fortsätta med det
Klippa mig varannan månad
Göra mörkare slingor minst en gång
Åka på kryssning
Spara minst 500 kronor i månaden
Få iordning på lägenheten eller flytta till en annan
Vara snällare mot mami (alltid)
Uppskatta Johan och allt han gör mer
Njuta av livet
Testa minst tre nya grejer
Gå på bio
Inte vara dålig, vara bra
Kolla efter bättre betalda jobb eller behålla jobbet och göra det bra
Åka till Åmål och till Dalslands moose ranch för att se dom nya älgkalvarna
Planera bröllop?
Göra nåt mysigt med älskling en gång i månaden
Fira 5 år med Johan
Försöka få hem Viiva
Baka mer eget bröd
Skaffa fler vänner
Umgås med systerT oftare och hälsa på henne
Ha en shoppingdag i månaden
Fotografera mera
Vara lycklig och bara leva varje minut

Postat av: SysterT

jappjapp, håller helt m du!! :)

du måste verkligen umgås mer m systerT o hon måster umgås mer m systerD!;)

sakna massa älskling!! puss

2009-01-30 @ 21:41:57



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0