Gröna rummet

Jamenvisst, det blev gröna väggar tillslut och en grå vägg. Nu är det bara hallen kvar som vi ska få brun. Tycker det är lika bra att köra på när vi ändå är igång liksom. Det är det enda som blivit av denna vecka känns det som, träningen känns inte lika prioriterad eftersom mamma och pappa är här varje dag, då blir det inga promenader till mamma, bara träning med Maria igår och promenad till och från badet. Likadant blir det imorgon, men jag får ta igen det till helgen och ta ett par morgonpromenader istället, känns bra att tänka så. Annars blir det för mycket ångest och det orkar jag inte med, jag har inget tvång, jag bara fortsätter som vanligt och kämpar på. Jag ska lyckas.

Jobbade idag, som vanligt. Tidiga timmar denna vecka, så jag slutar kvart i fyra och börjar inte förrän halv tio, det känns gött och få sova till åtta. Nästa vecka blir det lite kväll, slutar klockan åtta då, men det är rätt okej. Man hinner hem och äta lite kvällsmat och få i sig lite tv innan man ska sova. Annars när man slutar 22 hinner man inte mycket, jag och Johan ser knappt av varandra och det är bara sova när man kommer hem. Har en sån vecka om tre veckor, fast det blir fyra dagar då jag bytt bort tre dagar så jag slutar kvart över åtta istället, känns bra. Jag ser fram emot träningen imorgon, det känns som att jag behöver träna lite mer nu när jag inte gått som vanligt. Nästa vecka ska det bli skönt med morgonpromenader då jag börjar vid ett-två, få det gjort och slippa tänka på det på kvällen sen.

Jag trivs fortfarande på jobbet, jag gillar vad jag gör och kan hantera missnöjda gäster utan att ta åt mig. Jag gör inte reglerna, jag bara följer dom. Och alla som är så trevliga att man blir rörd. Jag fick dessutom beröm idag så det heter duga, fick 100% på månadens produkttest vilket känns bra. Sen tycker dom att jag utvecklats väldigt bra och att jag hanterar mina samtal på ett bra sätt och inte bara skickar problemen vidare till våra hjälpare. Det får en att trivas och göra jobbet ännu bättre. Hoppas att jag får stanna efter nyår också, att provanställningen fortgår i fast anställning. Dessutom hoppas jag att allt med min a-kassa ska rulla på nu också eftersom jag fått jobb så måste jag skicka in en hel del papper innan dom kan ge mig de pengar jag är berättigad till som 75% -anställd.

Yeah yeah, mitt liv är svinintressant, jag vet. Nu är det Idol, jag är nyfiken på Herreys-tjejen som ska vara ikväll, ligger det i släkten kanske? Man vet aldrig, men det stod på expressen.se att hon blir totaldissad, intressant!

I'm working for the week to be free in the end.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0