Kvällsuppdatering

Då var jobba-kväll-i-sju-dagar-tiden förbi och jag är ledig i två dagar, TVÅ hela dagar är jag ledig. Fast kan det kallas ledig när man är helt fullbokad varenda minut under dagarna? Ja, det är ju fortfarande inget jobb och då räknas det nog som ledighet. Jag ska sova gott till halv tio-tio imorgon med älskling bredvid, sen gå upp och promenera en halv runda (som jag gör på lördagar eftersom jag trappar ner till helgen och har söndag som helig dag utan träning) sen komma hem, duscha och fixa grötfrukost till oss båda. Och istället för banan tar jag då en liten sked hallonsylt till min gröt, varje helg och det är smarrigt. Sen bär det ju av till stan och hoppas jag hittar nånting fint att ha på mig, ska passa på att köpa något nagerlack också, svart-brunt vill jag ha. Sen hoppas jag att systerT har tid att komma in en sväng till stan och snacka lite bajs som i söndags, men vi får se.

Nu ska jag prova på att föra över en låt jag vill ha som ringsignal till min nya fina mobil som jag redan älskar. Den låg hemma på micron när jag kom hem förut och var sådär perfekt som jag bara kunde önska att den skulle vara. Och nu är den fulladdad och fixad, alldeles perfekt för mig. Nu väntar jag bara på headset:et så att jag kan lyssna på musik och svara i telefon om det ringer. Prima skinka.

Borsta tänder och nana lite också var det ju, Johan är visst trött vid halv tolv, konstigt. Äntligen helg och en vecka kvar till lön!

晚上好 (godnatt på kineskiska, visste ni inte va?)




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0