I've made up my mind!

Nu är den beställd! Min nya mobiltelefon är snart påväg hem till lilla mig och jag är så pirrig och vill ha den alldeles nu. Fast det går inte, den kommer nog på måndag om jag har tur. Fast jag hoppas förstås på fredag, but that will never happen darling. Så jag väntar.

Idag var ingen rolig dag på jobbet, bara arbetstiden. Annars hade jag magknip, det var kö i minst 5 minuter hela tiden, 12 stycken var på rast när jag jobbade typ själv och jag fick alldeles för många idioter som var otrevliga att jag bara ville ta telefonnummer och ringa upp dom igen för att hota att ta livet av dom. Fast det gjorde jag ju inte, det hade varit väldigt oproffessionellt. Annars en helt vanlig onsdag där jag gick upp nio, målade taklister en halvtimme, var ute och gick en timme, släppte in pappa och lät honom sätta upp taklister medan jag duschade och åt gröt. Sen satt vi och pratade till halv två då han skulle hämta mamma och jag cyklade till jobbet. Klockan 20:15 loggade jag ut från jobbet, Johan hämtade mig med bilen (den är inte avställd än) och vi handlade lite på Willys och nu ligger vi i sängen och ser på Efterlyst, eller jag sitter här och Johan ropar efter mig att jag ska komma tillbaka, så nu gör jag det. Snart är det fredag!

Den här mobilen är påväg:



I'm so happy, I'm so glad!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0