En måndags komik

En kul grej på jobbet idag. Vi sitter på morgonen och läser igenom en hel drös med mail vi fått under tiden vi varit lediga. Bland annat handlar det om nya Scandic hotell som kommer att öppnas under nästa år. Ett är i Värnamo där vi inte har något hotell för tillfället så det är ju bra. Sanna, eller om det var Ida läser lite information om hotellet och säger att det inte ligger långt från High Chaparral vilket Thereze genast funderar över en stund innan hon utbrister: "Jaha? Jag trodde High Chaparral låg i Småland.."

Behöver jag fortsätta? (jag måste bara säga att jag älskar mitt jobb och mina arbetskamrater, för även om vi har skittråkigt en måndag tre dagar innan året är slut och det inte ringer ett dyft så underhåller vi oss ganska lagom ändå)




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0