A little uppdatering

Jag sa till Johan i bilen när vi var påväg hem under julaftonen att om vi inte hade minst 10 julkort som väntade oss när vi kom fram skulle jag bli jäkla sur. (Jag vet, men jag älskar att få julkort!) Och hur många hade vi inte som låg där i en hög intill dörren när vi kom fram? Jo, tio stycken julkort. Så nu har vi en drös och jag är nöjd även där.

Nu är jag tjock om magen efter att jag och mami fikade med lite ostkaka tidigare ikväll och nyss åt vi godis och kollade på ungefär fem avsnitt av Två och en halv män. Jag älskar det. Fast jag är alldeles för trött för att uppskatta allt känner jag, men det var kul ändå. Men nu ska det bli härligt att krypa ner i sängen och bara njuta av att inte behöva gå upp halv sju imorgon.

Jag ska nog försöka komma upp vid nio iallafall, om solen skiner, och ta mig en morgonpromenad till Ica och införskaffa de ingredienser jag ska ha till bakverket, för dom hade inte mycket på Konsum i stan. Väldans dålig affär det där och sen ska man betala för parkering, vad är det för skit? Jag handlar ju, räcker inte det? Jag kanske ska GÅ från Vidablick och hem igen om jag ska handla där och inte vill betala fem spänn i halvtimmen? Om det är skitlång kö då? "Öh, vänta lite, det kanske kan ta en stund detta så jag ska bara springa ut och fylla på parkeringsautomaten, jag kommer snart" när jag är kanske trea i kön, eller vadå? Väldigt dåligt. Därför handlar jag på Ica Eneby imorgon istället, dessutom var det dyrt.

Imorgon ska vi också åka in till stan en runda, jag ska tvinga med Johan till Guldfynd för mitt halsband jag fick av honom i 20-års present har gått sönder för tredje gången och det börjar bli skapligt irriterande måste jag säga. Dessutom har båda armbanden jag fick förra julen gått sönder också. Guldfynd, vad är det för skit då? Ge mig nåt som håller. Sen ska vi även kika på lite kläder tror jag och kanske boka bioplatser till Yes Man till kvällen. Har hört att den ska vara kul. Nu är det sängen som gäller, jag har endel att ta igen.

Well, that's it for now.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0